уКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
16.03.2020 Р.https://youtu.be/qJk99mEDWgk .Роль батьків і вчителів у вихованні дітей у повісті Ніни Бічуї " Шпага славка Беркути" https://youtu.be/yuilCel3_Zs( аудіокнига)
Тесты
https://youtu.be/jfAhQWMbVd0 ( аудіокнига " Скажи хто твій учень") Д /З читати по підручнику стор. 148-158, заповнити таблицю на стор. 176 завдання 11, скласти літературний паспорт твору ( жанр; тема твору ; основна думка; герої твору; художні засоби)
17.03.2020 Р Продовжити читати повість стор.159-176 написати твір- роздум на тему" Без дружби житиме повноцінніше ? " використавши приклади з твору
https://youtu.be/jfAhQWMbVd0 ( аудіокнига " Скажи хто твій учень") Д /З читати по підручнику стор. 148-158, заповнити таблицю на стор. 176 завдання 11, скласти літературний паспорт твору ( жанр; тема твору ; основна думка; герої твору; художні засоби)
17.03.2020 Р Продовжити читати повість стор.159-176 написати твір- роздум на тему" Без дружби житиме повноцінніше ? " використавши приклади з твору
Д/З вивчити прозовий уривок з твору " Шпага славка Беркути" ( 5-6речень)
30.03.2020.р. Тема: " Проблема знеосіблення людини в суспільстві , особистості й натовпу в оповіданні Володимира Дрозда " Білий кінь Шептало" https://youtu.be/2mRdkeXqDlY ( прослухати відео написати паспорт твору, біографію письменника) Д/З ( аудіокнига прослухати ) https://youtu.be/bo7g9ljHbLU або по підручнику прочитати стор.177-182
31.04.2020р. Тема: " РМ№ 4 " Чи легко зберегти власну індивідуальність у сучасному жорстокому світі? ( міні -твір за оповіданням Володимира Дрозда " Білий кінь Шептало"), дочитати повість , згадати що таке міні- твір Д/З дописати міні -твір , виписати в зошит цікаві факти із життя Юрія Винничука.
06.04.2020р Тема: " " Місце для дракона " Юрія Винничука- повість - казка про сучасний світ, у якому й досі живуть " драконячі закони" https://youtu.be/bZfsTKAgd5o ( буктрейлер " Місце для дракона" )https://youtu.be/mlR6XEr3nXw ( з відео пограйте у гру з твору " Білий кінь Шептало" , і з цього ві део випишіть 1- Чого дракона навчила би мати , як би була поруч із ним ,2- Як він сам починає пізнавати світ ?) Д/З читати повість -казку " Місце для дракона" 07.04.2020 Тема: " Алегоричність образів дракона Грицька , Пустельника та князя в повісті-казці Юрія Винничука " Місце для дракона "https://youtu.be/m7ZD8uh_400 ( аудіокнига 2 розділ прослухати ) Д/З прослухати 2 розділ з аудіокниги або прочитати за підручником стор192-195 письмово порівняти образ дракона в Біблії, у фольклорі та в тексті Ю.Винничука . виконати тест .https://docs.google.com/forms/d/1yf7wLyZ1_1DfDV2sUzt4vuq6H9kK6hDVUGK-VrSjW1g/edit
13.04.2020рТема:Парадокс:дракон Грицько- поет і християнин. https://youtu.be/bAd1DNkSK_U( аудіокнига до твору ) відповісти на питання " Так хто ж Грицько поет і християнин чи ні"
Д/З прочитати повість Юрія Винничука " Легенди Львова "
14.04.2020 р Тема : " Позакласне читання Юрій Винничук " Легенди Львова "https://javalibre.com.ua/java-book/book/2921779 ( електронна версія " Легенди Львова" там написано переглянути книгу) https://youtu.be/taXjaCq4nxQ( мультфільм про легенди Львова) Д/З прочитати 2-3 легенди письмово відповісти на питання " Чим сподобалась Легенда ? "
21.04.2020р Тема: "Проблематика твору : роздуми про добро і зло , вірність і зраду, в повісті Ю. Винничука "Місце для дракона" відповісти письмово на питання , які проблеми в повісті- казці порушив письменник Д/З повідомлення про Валентина Чемериса ( біографія ,або цікаві факти) читати повість " Вітька+Галя , або Повість про перше кохання" 27.04.2020 р Тема: " Образи Вітька Горобця , Федька Котигорошка й Галі Козачок у повісті Валентина Чемериса " Вітька + Галя , або повість про перше кохання " https://youtu.be/vmG_qN2c-pg( буктрейлер до повісті) https://youtu.be/48cmfBO0WQI
( буктрейлер про повість) https://youtu.be/2U17CcvvAhw ( аудіокнига перший розділ) Д/З читати твір стор 208-214 , на стор 220 виконати письмово завдання 3-5 , характеристика образів головних героїв.
28.04.2020 р Тема: "Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору Складання гумористичних діалогів. https://youtu.be/QzaRdLHvIic ( аудіокнига продовження першогорозділу) , читати від стор 215-220. виконати завдання 10п Стор 220 Д/З дочитати , або прослухати аудіозапис , скласти діалог ( розмова двох друзів , використовуючи гумор) 04.05.2020р Тема: Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору .
Д/З виконати завдання написати міні- твір на тему " Які ж дитячі проблеми є в дорослому житті"
05.05.2020р Тема: Контрольна робота № 5 з теми: " Творчість М. Коцюбинського , О Довженко, Н. Бічуї" ( тестові завдання)
12.05.2020р Тема: ЛРК№3.Захопливі історії підлітка у творі Анатолія Дімарова " На коні і під конем"https://dovidka.biz.ua/na-koni-i-pid-konem-skorocheno/( Скорочений переказ твору)https://youtu.be/fkK9HS1F3Fw( біографія письменника) , виписати цікаві факти з життя письменника. Д/З сорочено прочитати твір " На коні і під конем" відповісти на запитання " Які захопливі історії трапляються з героєм твору.
18.05.2020рТема:"Лрк№4 Поезія поетів рідного краю https://sites.google.com/site/hatachitalnazaporizza/pismennki-zaporizskogo-krau ( перелік поетів Запорізького краю , їх біографія і список творів ,( зліва їх прізвища, , обираете будь-кого , натискаєте на прізвище і зявляться біографія і перелік творів)
Д/З обрати 2 поетів , написати біографію , назву двох творів іпроаналізувати їх
19.05.2020 р Тема: Контрольна робота № 6 " Творчість В. Дрозда , Ю. Винничука..В Чемериса" ( тестові завдання в группі)
16.03.2020 Р. Форми звертань у діалозі , у приватних листах .Звертання поширені непоширені .https://youtu.be/0bHnfH3yS1M( відео з поясненням)
30.03.2020.р. Тема: " Проблема знеосіблення людини в суспільстві , особистості й натовпу в оповіданні Володимира Дрозда " Білий кінь Шептало" https://youtu.be/2mRdkeXqDlY ( прослухати відео написати паспорт твору, біографію письменника) Д/З ( аудіокнига прослухати ) https://youtu.be/bo7g9ljHbLU або по підручнику прочитати стор.177-182
31.04.2020р. Тема: " РМ№ 4 " Чи легко зберегти власну індивідуальність у сучасному жорстокому світі? ( міні -твір за оповіданням Володимира Дрозда " Білий кінь Шептало"), дочитати повість , згадати що таке міні- твір Д/З дописати міні -твір , виписати в зошит цікаві факти із життя Юрія Винничука.
06.04.2020р Тема: " " Місце для дракона " Юрія Винничука- повість - казка про сучасний світ, у якому й досі живуть " драконячі закони" https://youtu.be/bZfsTKAgd5o ( буктрейлер " Місце для дракона" )https://youtu.be/mlR6XEr3nXw ( з відео пограйте у гру з твору " Білий кінь Шептало" , і з цього ві део випишіть 1- Чого дракона навчила би мати , як би була поруч із ним ,2- Як він сам починає пізнавати світ ?) Д/З читати повість -казку " Місце для дракона" 07.04.2020 Тема: " Алегоричність образів дракона Грицька , Пустельника та князя в повісті-казці Юрія Винничука " Місце для дракона "https://youtu.be/m7ZD8uh_400 ( аудіокнига 2 розділ прослухати ) Д/З прослухати 2 розділ з аудіокниги або прочитати за підручником стор192-195 письмово порівняти образ дракона в Біблії, у фольклорі та в тексті Ю.Винничука . виконати тест .https://docs.google.com/forms/d/1yf7wLyZ1_1DfDV2sUzt4vuq6H9kK6hDVUGK-VrSjW1g/edit
13.04.2020рТема:Парадокс:дракон Грицько- поет і християнин. https://youtu.be/bAd1DNkSK_U( аудіокнига до твору ) відповісти на питання " Так хто ж Грицько поет і християнин чи ні"
Д/З прочитати повість Юрія Винничука " Легенди Львова "
14.04.2020 р Тема : " Позакласне читання Юрій Винничук " Легенди Львова "https://javalibre.com.ua/java-book/book/2921779 ( електронна версія " Легенди Львова" там написано переглянути книгу) https://youtu.be/taXjaCq4nxQ( мультфільм про легенди Львова) Д/З прочитати 2-3 легенди письмово відповісти на питання " Чим сподобалась Легенда ? "
21.04.2020р Тема: "Проблематика твору : роздуми про добро і зло , вірність і зраду, в повісті Ю. Винничука "Місце для дракона" відповісти письмово на питання , які проблеми в повісті- казці порушив письменник Д/З повідомлення про Валентина Чемериса ( біографія ,або цікаві факти) читати повість " Вітька+Галя , або Повість про перше кохання" 27.04.2020 р Тема: " Образи Вітька Горобця , Федька Котигорошка й Галі Козачок у повісті Валентина Чемериса " Вітька + Галя , або повість про перше кохання " https://youtu.be/vmG_qN2c-pg( буктрейлер до повісті) https://youtu.be/48cmfBO0WQI
( буктрейлер про повість) https://youtu.be/2U17CcvvAhw ( аудіокнига перший розділ) Д/З читати твір стор 208-214 , на стор 220 виконати письмово завдання 3-5 , характеристика образів головних героїв.
28.04.2020 р Тема: "Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору Складання гумористичних діалогів. https://youtu.be/QzaRdLHvIic ( аудіокнига продовження першогорозділу) , читати від стор 215-220. виконати завдання 10п Стор 220 Д/З дочитати , або прослухати аудіозапис , скласти діалог ( розмова двох друзів , використовуючи гумор) 04.05.2020р Тема: Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору .
Д/З виконати завдання написати міні- твір на тему " Які ж дитячі проблеми є в дорослому житті"
05.05.2020р Тема: Контрольна робота № 5 з теми: " Творчість М. Коцюбинського , О Довженко, Н. Бічуї" ( тестові завдання)
12.05.2020р Тема: ЛРК№3.Захопливі історії підлітка у творі Анатолія Дімарова " На коні і під конем"https://dovidka.biz.ua/na-koni-i-pid-konem-skorocheno/( Скорочений переказ твору)https://youtu.be/fkK9HS1F3Fw( біографія письменника) , виписати цікаві факти з життя письменника. Д/З сорочено прочитати твір " На коні і під конем" відповісти на запитання " Які захопливі історії трапляються з героєм твору.
18.05.2020рТема:"Лрк№4 Поезія поетів рідного краю https://sites.google.com/site/hatachitalnazaporizza/pismennki-zaporizskogo-krau ( перелік поетів Запорізького краю , їх біографія і список творів ,( зліва їх прізвища, , обираете будь-кого , натискаєте на прізвище і зявляться біографія і перелік творів)
Д/З обрати 2 поетів , написати біографію , назву двох творів іпроаналізувати їх
19.05.2020 р Тема: Контрольна робота № 6 " Творчість В. Дрозда , Ю. Винничука..В Чемериса" ( тестові завдання в группі)
Українська мова
16.03.2020 Р. Форми звертань у діалозі , у приватних листах .Звертання поширені непоширені .https://youtu.be/0bHnfH3yS1M( відео з поясненням)
https://youtu.be/0bHnfH3yS1M( прослухати відео і виписати з нього звертання )
18.03.2020р Тема: Риторичне звертання. Розділові знаки при звертанні https://youtu.be/z3sR6_NX7vg9 (прослухати та виписати поширені та непоширені звертання Д/З вправа 294 або скласти 5 реченьіз звертаннями і вказати поширені вони чи непоширені
30.03.2020р Тема: Використання звертань і вставних слів для передачі ставлення до адресата.https://youtu.be/1moEiEzoJIY( прослухати та виписати по 3 приклади речень із звертаннями та вставними словами ) або скласти самим по 3 приклади речень Д/З робота по підручнику впр 290 або скласти 3 пари речень , у кожній з яких слово буде або вставним , або членом речення .Тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf80CRAbxmWHe_Clze-pMzWgUNchhWxKFEVh-NqsUepPh03qg/viewform
01.04.2020рТема: " Вставні слова ( словосполучення , речення) https://youtu.be/WRdl08mK5gs( відеорепетитор - розділові знаки при звертанні та вставним словам)https://youtu.be/PD3bGpmed2g( повторення про вставні слова, передивитись відео з нього виконати впр 4 )по підручнику стор 132-133 правило , вправа 293, 297 Д/З вправа 299або скласти речення зі словами звичайно, будь ласка, бувало. виявляється так щоб в одному реченні це слово було членом речення , в іншому вставним словом ( повинно бути 8 речень) 06.04.2020р.Тема: " Групи вставних слів і словосполучень за значенням , Розділові знаки при вставних словах https://youtu.be/pCoqd-( подивитись відео і вибрати з нього правило написання сиавних слів) .https://youtu.be/g_3i2ycXJEg Д/З https://youtu.be/6QcyDUnmewE ( подивитись відео і з ньго виконати три тестових завдання )
08.04.2020р.Тема: " Синонімічність вставних слів і речень, Використання вставних слів як засобу звязку речень у тексті . https://youtu.be/g_3https://youtu.be/g_3i2ycXJEg( виконати з відео вправу.називається Виконай вправу переписати з неї 4 речення , в яких можуть бути вставні слова , або члени речення ) Д/З стор 137 вправа 302 ( 4 речення)
13.04.2020 р Тема: " Речення з відокремленими членами https://youtu.be/sFBqUQHxurk( відео з поясненням правила)https://youtu.be/tj9x3jOLJeA ( відео з поясненням правила )робота по підручнику стор 144 правило вправа 311( 3частина виконати) Д/З вивчити правило, вправа 312 письмово .
15.04.2020 р Тема: " Поняття про відовремлення, відокремлені другорядні члени речення .Розділові знаки при відокремлених членах речення.https://youtu.be/XyG_7zZbA6U9 (в відео пояснення відокремленого означення) ( відокремлені члени речення) https://youtu.be/Qy84MrWWhAs( з цього відео виписати реченя і підкреслити відокремлені члени речення) Д/З вивчити правило на стор 144-145 , вправа 314 ( варіант А або Б письмово )
22.04.2020 р Тема: "Відокремлені означення . Відокремлені додатки" https://youtu.be/G2qnYRgp44s ( правила про відокремлені означення) https://youtu.be/-XV0aXvZzxo ( правила про відокремлені прикладки) https://youtu.be/T2dW8DOno6s ,https://youtu.be/FygVAO9upXk (правила про відокремлені прикладки) робота за підручником стор 147 правило вправа 319 ( у), вправа 320 (п ). стор 152-153 правило , вправа 332 ( У) вправа 336 п Д/З вивчити правило стор 147, 152-153, вправа 343
27.04.2020.Тема: " Контрольний диктант " ( урок в zoom) повторити правила на-, писання орфограм,розділові знаки в простому реченні) Д/З виписати з худ. літератури 5 речень з відокремленими означеннями , прикладками .
29.04.2020р.Тема: " ВІдокремлені обставини.Відокремлені додатки."https://youtu.be/zb55SsprVmg( правило про відокремлені обставини) https://youtu.be/7ooDqkJVOgY( у відео усно виконати завдання перебудування речень )https://youtu.be/TYVEnzbbnb4( відокремелені додатки та обставини, та розділові знаки при них), стор 156-157 правило , вправа 348 п , 349 у , стор 159 правило . вправа 357 п Д/З стор 156-157. 159 правило . вправа 365 п
04.05.2020.р Тема: " Розвиток мовлення № 14 Переклад з російської мови текстів, що містить елемент опису " По силці переходите на урок і перекладаєте перший текст " Другая страна" https://www.schoollife.org.ua/rozvytok-zv-yaznogo-movlennya-pereklad-z-rosijskoyi-movy-ukrayinskoyu-tekstu-rozpovidnogo-harakteru-8-klas-ukrayinska-mova/
06.05.2020р Тема: " Відокремлені уточнювальні члени речення "https://youtu.be/P7ppxQiPSaU (відокремлені уточнювальні члени речення) https://youtu.be/qwkugECkUgY скласти 8 речень з уточнювальними членами реченнями )
13.05.2020р Розвиток мовлення !5-16 Тема: Контрольний переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості, пам.яток історії та культури"( текст буде в групі класу)
18.05.2020 р Тема: " Відокремлені уточнювальні члени речення , синонімічність простих речень з відокремленими членами "https://youtu.be/vWg5uN88q0I , https://youtu.be/pIQorGuapQs ( відокремлені члени речення) , https://youtu.be/qwkugECkUgY( тестові завдання з відокремлених членів речення) робота по підручнику вправа 383 ( п), вправа 376 ( у) Д/З Повторити правила про уточнювальні члени речення , вправа 379( п) , підготуватися до контрольної роботи
20.05.2020р Тема: Контрольна робота № 4 " Речення з однорідними членами . Речення із звертаннями , вставними словами .Речення з відокремленими членами речення" ( завдання буде в группі )
18.03.2020р Тема: Риторичне звертання. Розділові знаки при звертанні https://youtu.be/z3sR6_NX7vg9 (прослухати та виписати поширені та непоширені звертання Д/З вправа 294 або скласти 5 реченьіз звертаннями і вказати поширені вони чи непоширені
30.03.2020р Тема: Використання звертань і вставних слів для передачі ставлення до адресата.https://youtu.be/1moEiEzoJIY( прослухати та виписати по 3 приклади речень із звертаннями та вставними словами ) або скласти самим по 3 приклади речень Д/З робота по підручнику впр 290 або скласти 3 пари речень , у кожній з яких слово буде або вставним , або членом речення .Тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf80CRAbxmWHe_Clze-pMzWgUNchhWxKFEVh-NqsUepPh03qg/viewform
01.04.2020рТема: " Вставні слова ( словосполучення , речення) https://youtu.be/WRdl08mK5gs( відеорепетитор - розділові знаки при звертанні та вставним словам)https://youtu.be/PD3bGpmed2g( повторення про вставні слова, передивитись відео з нього виконати впр 4 )по підручнику стор 132-133 правило , вправа 293, 297 Д/З вправа 299або скласти речення зі словами звичайно, будь ласка, бувало. виявляється так щоб в одному реченні це слово було членом речення , в іншому вставним словом ( повинно бути 8 речень) 06.04.2020р.Тема: " Групи вставних слів і словосполучень за значенням , Розділові знаки при вставних словах https://youtu.be/pCoqd-( подивитись відео і вибрати з нього правило написання сиавних слів) .https://youtu.be/g_3i2ycXJEg Д/З https://youtu.be/6QcyDUnmewE ( подивитись відео і з ньго виконати три тестових завдання )
08.04.2020р.Тема: " Синонімічність вставних слів і речень, Використання вставних слів як засобу звязку речень у тексті . https://youtu.be/g_3https://youtu.be/g_3i2ycXJEg( виконати з відео вправу.називається Виконай вправу переписати з неї 4 речення , в яких можуть бути вставні слова , або члени речення ) Д/З стор 137 вправа 302 ( 4 речення)
13.04.2020 р Тема: " Речення з відокремленими членами https://youtu.be/sFBqUQHxurk( відео з поясненням правила)https://youtu.be/tj9x3jOLJeA ( відео з поясненням правила )робота по підручнику стор 144 правило вправа 311( 3частина виконати) Д/З вивчити правило, вправа 312 письмово .
15.04.2020 р Тема: " Поняття про відовремлення, відокремлені другорядні члени речення .Розділові знаки при відокремлених членах речення.https://youtu.be/XyG_7zZbA6U9 (в відео пояснення відокремленого означення) ( відокремлені члени речення) https://youtu.be/Qy84MrWWhAs( з цього відео виписати реченя і підкреслити відокремлені члени речення) Д/З вивчити правило на стор 144-145 , вправа 314 ( варіант А або Б письмово )
22.04.2020 р Тема: "Відокремлені означення . Відокремлені додатки" https://youtu.be/G2qnYRgp44s ( правила про відокремлені означення) https://youtu.be/-XV0aXvZzxo ( правила про відокремлені прикладки) https://youtu.be/T2dW8DOno6s ,https://youtu.be/FygVAO9upXk (правила про відокремлені прикладки) робота за підручником стор 147 правило вправа 319 ( у), вправа 320 (п ). стор 152-153 правило , вправа 332 ( У) вправа 336 п Д/З вивчити правило стор 147, 152-153, вправа 343
27.04.2020.Тема: " Контрольний диктант " ( урок в zoom) повторити правила на-, писання орфограм,розділові знаки в простому реченні) Д/З виписати з худ. літератури 5 речень з відокремленими означеннями , прикладками .
29.04.2020р.Тема: " ВІдокремлені обставини.Відокремлені додатки."https://youtu.be/zb55SsprVmg( правило про відокремлені обставини) https://youtu.be/7ooDqkJVOgY( у відео усно виконати завдання перебудування речень )https://youtu.be/TYVEnzbbnb4( відокремелені додатки та обставини, та розділові знаки при них), стор 156-157 правило , вправа 348 п , 349 у , стор 159 правило . вправа 357 п Д/З стор 156-157. 159 правило . вправа 365 п
04.05.2020.р Тема: " Розвиток мовлення № 14 Переклад з російської мови текстів, що містить елемент опису " По силці переходите на урок і перекладаєте перший текст " Другая страна" https://www.schoollife.org.ua/rozvytok-zv-yaznogo-movlennya-pereklad-z-rosijskoyi-movy-ukrayinskoyu-tekstu-rozpovidnogo-harakteru-8-klas-ukrayinska-mova/
06.05.2020р Тема: " Відокремлені уточнювальні члени речення "https://youtu.be/P7ppxQiPSaU (відокремлені уточнювальні члени речення) https://youtu.be/qwkugECkUgY скласти 8 речень з уточнювальними членами реченнями )
13.05.2020р Розвиток мовлення !5-16 Тема: Контрольний переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості, пам.яток історії та культури"( текст буде в групі класу)
18.05.2020 р Тема: " Відокремлені уточнювальні члени речення , синонімічність простих речень з відокремленими членами "https://youtu.be/vWg5uN88q0I , https://youtu.be/pIQorGuapQs ( відокремлені члени речення) , https://youtu.be/qwkugECkUgY( тестові завдання з відокремлених членів речення) робота по підручнику вправа 383 ( п), вправа 376 ( у) Д/З Повторити правила про уточнювальні члени речення , вправа 379( п) , підготуватися до контрольної роботи
20.05.2020р Тема: Контрольна робота № 4 " Речення з однорідними членами . Речення із звертаннями , вставними словами .Речення з відокремленими членами речення" ( завдання буде в группі )